Dopravní omezení u pobočky Olomouc – poradíme, kudy přijet
1. Identifikace
2. Servis
3. Předání
4. Osobní údaje
Do jakého servisu zajedete?
Chci náhradní auto
Zůstat bez auta je k vzteku. Všichni pak řešíme, jak zvládnout nákupy, dovolenou nebo třeba odvoz dětí na kroužky. Nabídnout náhradní auto je pro nás normální. Pro klienty Direct pojišťovny je to navíc díky službě "Garance mobility" zdarma. Pokud se náhodou stane, že pro vybraný den servisu nebude náhradní vozidlo k dispozici, nabídneme vám samozřejmě jiný termín.
Pokud jste klientem Direct pojišťovny a máte nárok na Garanci mobility, zadejte níže prosím své rodné číslo nebo číslo smlouvy pro ověření.
Jak nám auto do servisu předáte?
Využijte flexibilní předání 24/7. Díky našemu KeyBoxu můžete předat klíčky a auto v jakýkoliv den či hodinu bez ohledu na otevírací dobu.
Kdy si auto předáme?
V dalším kroku si vyberete přesný datum a čas, kdy nám auto na servis přivezete. Tento termín vám dodatečně telefonicky potvrdíme.